عشق


♀لـطـفـا بـآ عـ ـ ـشـ ـ ـق وآرد شـویــد♂
by : x-themes

 

احساس است…
مزرعــــه که نیست
هـــــی شخـــمش میـــــزنی لعنتــــــی…!
.
.
.
مانند شیشه
شکستنـــــم آسان بـــود . . .
ولی
دیگـــر به مــن دست نزن
این بار زخمی ات خواهم کرد
.
.
.
این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه “ش” اضافه می خوندم
تو به قلبم “عق ” زدی و من اونو “عشق” می دیدم
تو برای دلم “ور” زدی و من اونو “شور” زدن دلت می دیدم
تو اراجیفت رو “عر” می زدی و من همه اونها رو”شعر” می دیدم
تو ارزش یه “اه” رو هم نداشتی اما من تورو “شاه” می دیدم !



نظرات شما عزیزان:

محمد و مونا
ساعت5:15---24 تير 1393
عشق مثل آبه میتونی توی دستات قایمش کنی.اما یه روز دستتو وا میکنی میبینی نیست قطره قطره چکیده بی اینکه بفهمی فقط احساس میکنی دستات یکم نمناکن و این همون رطوبت خاطره هاست که بر جای مونده

مزاحم!...
ساعت10:31---10 تير 1393
سلام!...
مانند شیشه شکستم آسان بود!....
مثل همیشه عااااااااالی بود!...http://www.best.love.loxblog.com/images/smilies/sm ile%20(25).gif
پاسخ: مرررررررررررسی


یســـــنا
ساعت21:04---10 ارديبهشت 1393
هــــــمیــن کــ ــ ــه تُو باشـــی کافیـــست...

مَگــَر مـــَن جُز نَفَـــس چِهـ میخـــواهَم !!



واااااااااای آجی خوشگلم خوبی نفسم ؟؟
چطور مطوری؟ خعلی خعلی دلم برات تنگ شده بود از اپت هم واخعا واخعا خوشم اومد کلی خوشالم کردی بعد اینهمه مدت
اپ ک کنم خبرت میکنم عزیز دلم


الهام
ساعت2:55---9 ارديبهشت 1393
سلام چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://tagged.blogsky.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:عشق, 2:35 |- eli joon -|

ϰ-†нêmê§